پلی ترولی - چرخ خرید فروشگاهی - قیمت و خرید ترولی و سبد خرید فروشگاهی

اهمیت خرید

امروزه با افزایش فروشگاه های زنجیره ای و همچنین پیشرفت تکنولوژی، راحتی مشتریان باید یکی از اولویت های اصلی فروشگاه داران باشد و به طور قطع در این خصوص تجهیزات فروشگاهی نقش مهمی خواهد داشت. چرخ خرید فروشگاهی یکی از تجهیزاتی است که وجود آن در هر سوپرمارکت و هایپرمارکتی الزامی ست و معمولا شامل یک سبد، یک شاسی و چهار چرخ که جهت راحتی مشتری و برای حمل آسان انواع مواد خوراکی، بطری های نوشیدنی، ظرف های فلزی و شکستنی کاربرد دارد و بدون شک آن را کاربردی ترین ابزار در فروشگاه ها می توان قلمداد کرد. در همین راستا بخش های طراحی و توسعه فعال در زمینه ساخت ترولی های فروشگاهی در صدد برآمدند هم گام با تکنولوژی روز دنیا حرکت کرده و تجربه ای جدید از خرید خلق کنند و چرخ های خرید هوشمند وارد بازار کنند. نسل جدید ترولی ها از دو بخش ساخته شده، بخش اول شامل یک اسکنر ترکیبی و صفحه کلید که بر روی دسته ترولی طراحی شده و بخش دوم یک تبلت تمام رنگی ست که در قسمت جلوی چرخ قرار داده شده و اطلاعات مورد نیاز شما را در دسترس تان قرار می دهد.

این چرخ خرید هوشمند، طوری طراحی شده که می تواند زانوهای شما را شناسایی کند و دنبال شما به صورت خودکار حرکت کند و لازم نیست شما برای حرکت دادن چرخ به خود زحمت دهید. در این حالت فقط کافی است لیست خرید خود را در تبلت اسکن کنید و حتی می توانید بر حسب کالاهایی که نیاز دارید مکان یابی کنید و مبلغ آن ها را نیز به لیست خرید اضافه کنید. به این ترتیب، همان طور که شما در فروشگاه راه می روید، یک اسکن مادون قرمز برای شما تعیین می کند در کدام راهرو حرکت کنید تا کالای خاصی را که در جستجوی آن هستید در میان قفسه و یخچال های متعدد پیدا کنید؛ زمانی که کالا را داخل سبد می گذارید، بارکد آن توسط اسکنر خوانده می شود و اگر با قیمتی که از قبل برای آن تعریف کرده اید هماهنگی نداشته باشد، به شما هشدار می دهد که جنس را اشتباهی برداشته اید و همچنین این قابلیت را دارد نوع جنس را به ترجیح شما انتخاب کند و توضیحات آن را برای شما بازگو کند. بهترین حالت آن این است که در پایان خرید برای شما صورت حساب صادر می کند و در این حالت دیگر نیازی به ایستادن شما در صف های طولانی برای پرداخت وجه در صندوق فروش نیست.

این پروژه در حال انجام مراحل مقدماتی ست و به طور قطع نیازمند آزمون و خطای بسیار است تا به مرحله اجرایی برسد. به هر حال تکنولوژی های فروشگاهی به سمت راحتی بیشتر مشتریان پیش می رود و سعی دارد در این خصوص به برتری هایی نسبت به روش های خرید سنتی دست یابد.

1
رابطه مستقیم راحتی خرید مشتری در افزایش فروش چرخ خرید پلاستیکی چه مزایایی دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *