پلی ترولی - چرخ خرید فروشگاهی - قیمت و خرید ترولی و سبد خرید فروشگاهی

امروزه امر خرید به یکی از لذت بخش ترین فعالیت های روزمره برای مردم تبدیل شده و همه روزه افراد زیادی برای تهیه مایحتاج روزانه خود به سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها مراجعه می کنند. بنابراین؛ فروشندگان همواره در تلاش هستند تا با فراهم آوردن امکانات رفاهی در فروشگاهشان، امکان خریدی آسان را برای مشتریان ایجاد کنند. یکی از این امکانات که در این فرایند بسیار حائز اهمیت بوده، ترولی فروشگاهی است. چرخ خرید پلی ترولی ساخته شده از پلی کربنات، یکی از بهترین چرخ خریدهای تولید شده برای استفاده در سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های خرده فروشی هستند که در مدل های مختلفی مانند سبد سوپرمارکت یا هایپرمارکت، سبد چرخدار فروشگاهی و ترولی پلی کربنات که هر کدام دارای ابعاد و ظرفیت های متنوعی می باشد، موجود هستند. می توانید برای اطلاع از قیمت چرخ خرید فروشگاهی پلی ترولی با مشاورین ما تماس بگیرید.

مزایای ترولی پلی کربنات Polytrolly

چرخ خرید فروشگاهی پلی ترولی ساخته شده از پلی کربنات پلیمری، متشکل از مجموعه ای از خواص استثنائی و مطلوب است که دارای مزایای بسیار عالی می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

۱- ضریب ایمنی بسیار بالا در برابر ضربه : بدنه ساخته شده از پلی کربنات، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه داشته و ترولی ها در صورت برخورد با تجهیزات فروشگاهی و آسانسور، تغییر فرم نداده و نمی شکنند.

۲- شکل دهی آسان در هنگام طراحی

۳- مقاومت بسیار بالا در دماهای بالا و پائین (40- درجه تا 120+)

۴- مقاومت ضربه ای بالا (250 برابر شیشه هم ضخامت خودش)

۵- مقاومت در برابر آتش سوزی و ذوب شدن

۶- شفافیت بسیار بالا (2% بیشترازشیشه) و زیبایی منحصربفرد

۷- تنوع در رنگ : چرخ خرید فروشگاهی پلی ترولی دارای رنگ های زیبا و متنوعی می باشد که توجه مشتریان را به سمت خود جلب می کند.

۸- وزن سبک

1
چرخ خرید پلاستیکی چه مزایایی دارد ؟ اهمیت ترولی برای سوپر مارکت ها و مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *